Obsługa hali produkcyjnej

Szczegóły projektu

Założenia projektu

Dotyczące oprogramowania:

  • Oprogramownie musi być dostępne na serwerze zdalnym tak, aby było dostępne z poza siedziby firmy,
  • Oprogramowanie musi umożliwiać podgląd każdego zamówienia, wszystkich danych, jego pozycji, historii zmian na każdym etapie jego realizacji,
  • Oprogramowanie musi umożliwiać utworzenie zamówienia w dowolnej ilości z dowolną ilością pozycji, według założeń przekazanych przez Zleceniodawcę,
  • Oprogramowanie musi umożliwiać wyszukiwanie oraz filtrowanie zamówień według ustalonych kolumn danych,
  • Oprogramowanie musi umożliwiać wygenerowanie etykiety i/lub karty dotyczącej zamówienia według założeń przekazanych przez Zleceniodawcę,
  • Oprogramowanie musi gromadzić dane dotyczące procesów produkcyjnych dla każdej pozycji każdego zamówienia wraz z osobą odpowiedzialną za każdy etap realizacji,
  • Oprogramowanie musi udostępniać funkcjonalność tworzenia oraz przechowywania ofert, według założeń przekazanych przez Zleceniodawcę,
  • Oprogramowanie musi udostępniać funkcjonalność automatycznego kompletowania i generowania pliku PDF dla każdej z ofert, według założeń przez Zleceniodawcę.

Implementacja oraz wdrożenie

Frontend został oparty o stylistykę przyjętą przez firmę zlecającą. Uruchomiony został w technologii "Boostrap" wraz z wykorzystaniem kilku bibliotek jQuery w celu obsługi wyskakujących powiadomień dla pracownika oraz okienek wyskakujących ("modali"). Ponadto większość fukcji działających w kreatorze ofert jest kontrolowana poprzez JavaScript, a wszystkie wartości liczone są w locie i prezentowane w odpowiednich polach.

Backend został stworzony w oparciu o język PHP w wersji 7.3 i udostępnia interfejs REST API dla innego dedykowanego produktu mojego autorstwa - punktu obsłgi zamówień. Dane przechowywane są w bazie danych MySQL.

Aplikacja dostępna jest tylko dla zalogowanych pracowników biurowych i udostępnia funkcjonalności takie jak:

  • Tworzenie nowych zamówień według dostarczonych wytycznych wraz z tworzeniem poszczególnych pozycji wewnątrz zamówienia,
  • Podgląd i filtrowanie zamówień według wybranych kolumn. Wewnątrz podglądu zamówienia można:
    1. Przeglądać podstawowe dane zamówienia,
    2. Monitorować poszczególne pozycje zamówienia, ich dane, statusy, czasy i odpowiedzialne za ich zmiany osoby,
    3. Sprawdzać metraż poszczególnych pozycji,
    4. Wygenerować etykiety dla poszczeólnych pozycji,
    5. Wygenerować formularz zamówienia w formacie .pdf oraz listę zbiorczą
    6. Zmieniać statusy dla poszczególnych pozycji, a także ustawiać dla nich komentarze,
  • Przeglądać paczki utworzone przez punkt obsłgi zamówień,
  • Tworzyć oferty handlowe za pomocą zaawansowanego interaktywnego kreatora, opartego o założenia przekazane przez Zamawiającego,
  • Generować i kompletować, w sposób automatyczny, oferty w formacie PDF,
  • Przeglądać utworzone oferty według ustalonych kolumn,
  • Zarządzać pracownikami oraz ich kartami dostępowymi,
  • Generować raport obecności oraz przepracowanych godzin i nadgodzin dla każego z pracowników za wybrany czas.

Część serwerowa została uruchomiona na serwerze zdalnym. Za sprawdzanie obecności odpowiedzialne jest urządzenie autorskie urządzenie presenceBox() oraz punkt obsłgi zamówień.


Z uwagi na rodzaj współpracy z Klientem, w tym miejscu nie mogę zamieścić zrzutów prezentujących aplikację.